2014. október 31., péntek

Délelőttből délután

Most ültem le meginni a kávémat, amíg írok egy bejegyzést, terveimnek megfelelően:D
Ma reggel Gergő irodába ment és este céges buli van, amit már szerda óta tudunk, és lélekben mind a ketten valahogy készültünk ár, és mind a ketten próbáltuk (magunkban) összeszedni, hogy mitől is lehetne ez a nap is minimum rendben.
Ha szükségletek és érzelmek irányából nézem ezt a napot....
  1. Gergő amikor arra gondol, hogy hasonló érdeklődési körű emberek között lehet egy kicsit, gyerekek nyüzsgése nélkül, leles.
  2. szükségletei: levegőváltozás, kimozdulás, társaság, szabadság(elővettem a füzetemet, egek, rengeteg) Szóval nagyon nagyon sok szükségletét elégítheti ki ez az este, ha tudja, hogy én jól érzem magam közben, és megküzdök az előttem álló akadályokkal.
  3. Mert amikor arra gondol, hogy én itthon bizonytalan, feszült, magányos és dühös vagyok, akkor nem tudja felhőtlenül jól érezni magát. 
  4. Nekem fontos, hogy ma este Gergő felszabadultan lehessen a kollégáival, hogy holnap igazi családi naphoz is legyen kedve, ereje. 
  5. Lássuk, fizikai síkon mi is kell a kölcsönös kiegyensúlyozottsághoz.
    1. Nekem itthon, egyedül meleg... a legfontosabb, mert ha fázom, elszabadul a pokol... ehhez kell a tűz, amit rendszeresen elfejtek gondozni. Ezért arra kérem magam, hogy állítsak be egy alkalmazást, ami fél óránként csipog, hogy nézzek rá a tűzre. Ez egészen jó megoldásnak tűnik. 
    2. Szükségem van kiszámíthatóságra, főleg ami a gyerekek programját illeti. Most épp mesét néznek, és szerintem ezt ebédig engedem is, mert a reggeli nyomait délre sikerült eltüntetnem, és meginni dél után a délelőtti kávét, és ez a reggeli bejegyzés is mostanra csúszott. De rendre is szükségem van, és saját időre. Reklám nélkül néznek egészen aranyos meséket. Ezzel én most elégedett vagyok.
    3. Szükség lesz ebédre, amihez van maradék, és még kéne mellé valamit összedobni... nincs ötletem....
    4. Ezen a pontom kezdenek frusztrációk úrrá lenni rajtam... nincs kedvem az etetéshez... bizonytalan vagyok abban, hogy jól csinálom-e, eleget esznek-e, megfelelő-e amit adok... és nem is szeretik a fura, vagy kevésbé fura gluténmentes kreálmányaimat. És még a vacsorát is egyedül kell végigcsinálni, amire ugyan készültem már, kész a körözött túró, és van még anyától kapott szalámi is, ami szerintem szemét étel, de sikerre viszi a vacsorát és minimum egy szelet lenkenyeret mindenki megeszik, ami már megnyugtató nekem, és utána ,már csak az altatás, és enyém az este...
    5. De nézzük meg, hogy mit kapok én ettől a helyzettől.... Gergő hazahozza a pultom másik dobozát, és lesz holnap szép új pultom... annyira várom... (tisztaság, biztonság, egészség)Lehetőségem van arra, hogy a környéken nem beszerezhető dolgok megvásárlására megkérjem férjet, és feltöltsem az itthoni raktárkészleteket(idő, rend). Este, a gyerekek elalvása után, nézhetem a kedvenc sorozatomat, amit Gergő nem szeret, és közös estéken azt antiszocnak érzem nézni, és akár még írhatok is valami jót (saját idő, csend). Ha EMK tudásom latbevetésével megkérem Gergőt, hogy legközelebb had legyen nekem csajos estém, akkor azért az jól hangzik(kölcsönösség, támogatás). Ha a bevásárlás jól sikerül, akkor holnap remek napunk lesz, új pulttal, reggel palacsintával, tervezett sikeres családi ebéddel. (közösség, kiegyensúlyozottság). Ez mind, így összeszedve nem kevés, amiért igazán nyer nyer helyzetnek tűnik. 
Szóval most, hogy tettem a tűzre, összeírom, miknek az elintézésére kérem meg Gergőt, a munka és a buli között. Meg is beszéltük, de biztos ami biztos, legyen leírva, és csoportosítva, mert úgy könnyebb a dolga, és kevésbé marad ki valami, amit ő elfelejtett, nekem pedig nagyon fontos lett volna. (segítség, biztonság, nyugalom)

Összesítve.... jajj nem tudom.. 
  • fél óránként tűzre nézésre kérem magam, és ebben a telefonom fog segíteni, ami csipog adott időben...
  • Gergőt megkérem hogy vásároljon be Pesten, és ehhez segítséget biztosítok számára, egy precíz lista formájában. 
  • És bízom benne, hogy ez a végiggondolás elegendő türelmet fog biztosítani a gyerekekhez, vagy ha épp nem, akkor elfogadó tudok majd lenni magammal. 
  • Ha pedig minden köztél szakad, még mindig kérhetem Gerőt, hogy módosítsuk a határozatlan idejű bulit egy konkrét időpontra, mert azt én tudom várni, és biztonság érzetet ad, ami szintén növeli az ingerküszöbömet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése